052-3441195

עורך דין לענייני משפחה אשקלון

המשפחה היא המסגרת בה אנשים צריכים להרגיש את הביטחון הרב ביותר. זהו מעגל האנשים הקרוב ביותר. דווקא בשל כך, כאשר מחלוקות מתעוררות בתוך המשפחה או שנוצרים מצבים מורכבים, הפתרון שלהם בתוך המשפחה הוא בלתי אפשרי. לכך בדיוק נועדו דיני משפחה ועורכי דין אשר זהו תחום ההתמחות שלהם.

מהנושאים הנפוצים ביותר בהם עוסקים עורכי דין המתמחים בדיני משפחה הוא גירושין, אשר הופכים להיות נפוצים יותר ויותר, נושא צוואות וירושות אשר פעמים רבות יוצר מתחים במשפחה, הסכמי ממון, ידועים בציבור ועוד. אם אתם מחפשים עורך דין לענייני משפחה אשקלון או בסביבתה, עו"ד שירה גואטה היא הכתובת עבורכם. עו"ד שירה  גואטה בעלת ניסיון רב בניהול תיקים מורכבים בתחום דיני המשפחה ומלווה את הלקוח במו"מ וגם בהליכים בין כתלי בית המשפט.

הסכם גירושין – מהנושאים המורכבים בתחום דיני משפחה

הליך גירושין הוא מהנושאים המורכבים ביותר הכלולים בתוך דיני משפחה. הוא  טומן בחובו הרבה  חוסר וודאות מכל הבחינות: כלכלית, אישית וחברתית, במיוחד אם ילדים מעורבים בעניין. מהנושאים הכבדים ביותר בהם עוסק עורך דיו לענייני משפחה אשקלון ובכלל הוא קביעת המשמורת והסדרי הראיה. נושא זה כולל בתוכו לא רק היבט רציונלי אלא הרבה מאוד רגש.

חלק נוסף וחשוב בהסכם כאשר ישנם ילדים הוא גובה המזונות שאמור  להיות משולם עבור כל ילד עד הגיעו לגיל 18. גובה המזונות נובע מחלוקת המשמורת בין ההורים, ורמת ההשתכרות של כל אחד מהם. חלק נוסף שגם הא מעורר לא מעט מחלוקות הוא אופן חלוקת הרכוש. כדי למנוע ככל האפשר את המחלוקות הללו, מומלץ מאוד להקדים תרופה למכה ובעזרת עורך דין לענייני משפחה אשקלון או אזור מגוריכם ליצור  הסכם ממון עוד לפני החתונה.

איך לבחור עורך דין לענייני משפחה אשקלון?

כאמור, נושאים משפטיים הקשורים למשפחה הם רגישים ועלולים לגרום למתחים ואף נתקים בתוך המשפחה כאשר הם מנוהלים בצורה לא נכונה או על בסיס ניסיון מספיק. לכן, חשוב לבחור עורך דין אשר דיני משפחה ה מתחומי ההתמחות המרכזיים שלו. כדאי לחפש המלצות. כל אחד נזקק לשירותיו של עורך דין לענייני משפחה  בשלב מסוים כך שניתן להשיג המלצות בקלות יחסית.

מעבר לידע ולניסיון בתחום, כדאי שעורך הדין יהיה מהאזור כי הוא מכיר כנראה את הנפשות הפועלות בגופים הרלוונטיים כמו בית הדין לענייני משפחה באזור מגוריכם והדבר יכול להקל לפחות מבחינה בירוקרטית. פרמטר אחרון אך חשוב הוא  התחושה הכללית. בחרו עורך דין שאתם מרגישים איתו בנוח ומשרה תחושת אמון וביטחון. עו"ד שירה גואטה מספקת מעטפת משפטית מלאה לכל לקוח ומעניקה שירות מקצועי ורציני אשר ניתן ברגישות ובאמפתיה.

עורך דין לענייני משפחה אשקלון

עוד בנושא

קרדיט: freepik

מקרקעין

מכירה או רכישת דירה היא לרוב הצעד הכלכלי הגדול ביותר שתעשו בחייכם. כל עסקת מכירה או רכישת דירה מצריכה שורה של בדיקות בטרם הרכישה לרבות

קרא עוד »
קרדיט: freepik

גירושין

הליך גירושין יכול להיות מהיר וחסכוני כאשר קיימת בין הצדדים הסכמה וכאשר ההליך מנוהל על ידי עורך דין מקצועי אשר מצליח לגשר על הפערים בין

קרא עוד »
קרדיט: freepik

יפוי כוח מתמשך

ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי, המאפשר לכל אדם בגיר וצלול במוחו, לקבוע מי יטפל בענייניו בעתיד, אם וכאשר לא יוכל לטפל בהם בעצמו. עריכת

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support